Igen, sok különbség van, a franciák gyári Renault Sport-os kocsikkal, és alkatrészekkel mennek, ez a magyar Clio kupa meg magyar versenyautókkal megy amiket a Zengõék építettek át a Clio RS Ragnotti típusból.
Szal az eredeti RS motor ami a Proex kipufogóval 180 körül van, KW versenyfutómû, nagyon hasonló lett most a Suzukikban is.
Meg van ez az egyenes fogazású váltó, H kulisszás, és szintén magyar gyártmány, így 500 km-ként ajánlott szervízelni, és a rosszul kinézõ, esetleg repedt alkatrészeket cserélni kell.
Szóval elvileg lehet kuplung nélkül váltani fel is le is, de csak biztos kézzel mert ha egyszer mellé megy akkor garantáltan vége a motornak, meg nõ a kockázat hogy menet közben törik szét valami benne, szóval nem éri meg csinálni. Meg aztán az autó sem kivánja se gázfröccsözést, se a bal láb féket szal igazából értelme sincs sok. Én is csak ritkán csinálom idõmérõn vagy hegyen akkor is csak felfelé, lefelé soha.