Én ráborítás alatt arra gondolok, amikor a kasztni ráborul/rábillen/átterhel a külsõ kerekekre a kanyarban, nem tudom milyen merevítések vannak a Swift-ben vagy a Clio-ban, de a kasztni rá tud dõlni az ívkülsõ kerékre, attól fûggõen hogy vki mennyire fordítja szûken az autót. Pl. az én utcai autóm elég nagyot billen alacsony sebeségû kanyarban is mivel puha, uez a kasztni felkeményítve jóval kisebbet billen, merevítve pedig uabban a kanyarban már elpattogna.
Sokaknál láttam hogy szûken mennek és szûken is tartják, ezért a kifelé ható erõ eldönti a kasztnit (rászúrja a külsõ kerekekre a súlyt, aki rámegy így a rázókõre az kétkerekezik...volt ilyen szombaton is.. :) ). Míg mások más technikával mentek a kanyarokban, szélesebb íven fordulnak és hamarabb adják rá a gázt, de sokszor, ha sok a sebeség, nem húzza ki az elejét hanem eltolja alulkormányozottan...ilyenkor látni hogy tekeredik-mászik az autó.