az a baj, hogy nem volt itt a fiad eleget ahhoz, hogy beleláss abba, hogy hogyan mûködik ez a dolog
van nagyjából 100 nevezõ, több nincs, ennek kb 25-30%-a a világ minden kincséért sem lenne hajlandó márkakupákban menni különbözõ okok miatt
marad mondjuk 70 pilóta, akinek vagy van pénze vagy nincs, ez pont a mostani 3 kupa kiszolgálására elegendõ létszám
a SEAT-ról meg annyit, hogy én nem bírom elviseli azt, hogy dollárral a zsebedben azon gondolkodsz, hogy drága a SEAT kupa. Ennél ugyanis ilyen szinten valószínûleg csak drágább van, szóval szerintem jó irányba lépkednek a Zengõék. A mezõny összetétele vegyes, de rá kell nézni az élmezõnyre. Kiss Norbiról mindenki tudja, hogy nem állnak rendelkezésére milliók, mégis mögé állt egy tõkeerõs cégcsoport, így rövidtávon mindenképpen biztosított a helyzete. Wéber Gábor egy hibrid, mivel õ több lábon is áll és ezek közül nem feltétlenül az elsõ az autóversenyzés, de õ az egyik etalon a hazai autóversenyzésben. Hatvani, Brachna fiatalok, jó háttérrel, itt nem látok problémát, Rácz István RWD autókkal már bizonyított, a többi meg elfér a mezõnyben. Nem látok túl nagy problémát.
Csehekrõl meg annyit, hogy biztos vagyok benne, hogy a SEAT elõbb-utóbb közép-európai, regionális bajnoksággá válik majd, ami a környék pályáira fog utazni, a Clio meg a Suzuki meg betétfutamok lesznek. Lengyelországban kapásból találtam keresés nélkül még 2 Leont, biztos van a cseheknél is stb szóval szerintem ez lesz a trend.