Csinálod itt a fesztivált, pedig ha gondolkoztál volna cikkírás elõtt, akkor nem égeted be magad. Ez most a SZAR cikkeid közül való.
A fogyasztói szolgáltatások feltérképezése (smart kártya) hogy jön ahhoz az adat intimitáshoz, amit az iwiw-en csinálsz (kedvenc állatok, munkakör, személyes kapcsolatid, emberek csoportosítása munkatárs/barát/belsõ kör)??
A freemailnek kicsit más az adatkezelési politikája, és ha egyszer egy multi visszaélne egy email szolgáltatással, valószínûleg betörnék az igazgatótanács ablakait a gyújtogató geekek :)
A conspiration theory-d a konkurenciáról nevetséges.
Az "élni és visszaélni"-rõl meg tanulhatnál az Európa Kiadótól, és rájöhettél volna magadtól: éppen ettõl tartunk, mert egy nagy cég képes a törvényeket a maga kedvére formálni, és az nekünk soha nem jó (most gondolj szépen a Szerencsejáték Rt monopolhelyzetére, amit törvény garantál)
Azt nem nevezném háttérkutatásnak, hogy megkérdezted egy "vidéki megyeszékhelyen élõ fiatal IT szakember"-t :) Azt hiszem a Purlitzerrõl van pár könyv, olvasgass...
Összegezve: a pohár kinek kinek az egyéni vérmérséklete szerint csordul ki. Nekem ott, hogy majd fél évig adatrögzítettem a leg személyesem adataim egy részét, és most valaki ezt az adathalmazt megvásárolta, és egyoldalú szabálymodosítások révén azt csinálhat vele amit akar. Ezt hívják kiszolgáltatottságnak.