"Én úgy tudom, el lehet (csak az persze jóval lassabb)."
Én azt olvastam a doksikban, hogy DMA-n keresztül lehet elérni.
"Ez a belsõ, SPE-nként 256KB local/embedded RAM cache-nek fogható fel"
Igen.
"Azt is meg lehet tenni, hogy csak a kód van itt, plusz némi átmeneti adattárolás (erre bõven elég 256KB/SPE), és az adatok a fõramból jönnek, és oda mennek."
Pontosan erre való. Csak az a baj, hogy ha az átmeneti adatnak is kevés ez, akkor b@szhatod. Vagy pl. ha nem tudod elõre megmondani, hogy melyik adatra lesz szükség, akkor folyamatosan várni kell a lassú memóriára.
"Pl. stream-feldolgozás nagyon jól mehet így."
Arra igen. Meg olyan feladatokra, ahol viszonylag kevés adattal sok mûveletet kell végezni egyszerre (pl. fizika). De kifejezetten alkalmatlan pl. a gamelogic mûködtetésére, mert az pont arról szól, hogy sok különféle adattal kell viszonylag egyszerû mûveleteket végezni.