Pontosítok: olyasmi, mint a cache, de annak nevezni pontatlan.
"Pontosan erre való."
Erre is való. Ha minden adat befér, akkor nem kell a main ram.
"Csak az a baj, hogy ha az átmeneti adatnak is kevés ez, akkor b@szhatod."
Akkor hozzáférhetek egy másik SPE ramjához is... x*256KB azért nem olyan nagyon kevés... Már 64(-néhány)KB-ban (C64) is elég összetett játékokat lehetett csinálni (persze a grafikája még kezdetlegesebb volt), vagy vegyük az elsõ Amigákat a 256/512KB memóriájukkal.
"De kifejezetten alkalmatlan pl. a gamelogic mûködtetésére, mert az pont arról szól, hogy sok különféle adattal kell viszonylag egyszerû mûveleteket végezni."
Viszont a gamelogic-nál a "sok" az nem sok megabájtot jelent. Pl. ha 10 bájton írunk le 1 "game-objectet", akkor 256KB-ba 26214 ilyen férne el... Nem sok játék kezel ennyi játék-elemet (karaktert, stb.)... De mindegy, mert az SPE-k nem is igazán erre valók, ez inkább a hagyományos procimag feladata.