"Lassab, de semmiképpen sem lassú, mert egy belsõ, nagy sávszélû buszon történik."
Nem a sávszélesség a gáz, hanem a késleltetés.
"Azért volt pár eléggé összetett játék már akkor is."
Sokféle értelemben lehet összetett a játék. Pl. a játékmenet simán lehet komplex anélkül, hogy komolyn hardvert igényelne. Én viszont nem erre gondoltam, hanem arra a sok kis részletre, amik a nagy poligonszám, és az effektek mellett élethûvé teszik a megjelenítést. Pl. körökre osztott helyett valósidejû játék. Meg négyzetrácsos helyett vektoros pálya, és azonos méretû helyett méretarányos egységek (ezek elég durván megnehezítik az útkeresõ dolgát). Primitív szkriptek helyett AI.
"Huh, az rohadt sok. Nem vigyáztok eléggé. :) Mire megy el ennyi?"
Rengeteg apróság összeadódik.
"Na de a fák a grafikához tartoznak, nem a lényegi game-logic-hoz..."
Messze nem csak grafika. Pl. az egységeknek ki kell kerülniük, vagy épp ki kell dönteniük.