Nem, mivel nem szimuláció, hanem RTS. De valami hasonlóról van szó. A lényeg, hogy a megjelenített világ lehetõleg úgy nézzen ki, és úgy viselkedjen, mint az igazi.
"Ja, hogy be lehet menni közéjük. De azért ezekbõl sincs több párzezernél, és azt a kevéske számolást, amit egy ilyen "collosion" jelent, a fõprocimag is secperc alatt ledarálja, nem nagyon kell ide SPE."
Nem is a proci a gond, hanem a memória. Arra írtam példának.
"De ha van szabad SPE-kapacitás, megoldható, hogy a fák adatai, és az egységek (ide vonatkozó) adatai blokkosan beolvashatók legyenek."
Ezt csak arra írtam, hogy a gamelogic mennyi mindennel összefügg.
Ami igényelné az SPE-ket, és szerintem problémás a kevés memória miatt, az pl. az útkeresés. Elég számításigényes, és nem igazán lehet blokkosan olvasni hozzá az adatot.