Nem egészen értem, amit az SPE-krõl írsz. A belsõ DMA-val lehet írni-olvasni, valószínû akkora csomagot (kerekítve pl. 1k-ra), amekkorát akarsz. A PPE-vel is hozzá lehet férni az SPE-k belsõ ramjához. Tehát, azt csak a belsõ ramban lévõ program helyfoglalása határozza meg, mekkora blokkokkal tudsz dolgozni. BiroAndras abból indult ki, hogy egy ilyen program minimum 150-200k, de ez alaptalan. Lehet az pártíz k is.
Az egy dolog, hogy a 4-16k-s demókban nincs AI, de attól még sokmindent csinálnak. Persze, egy AI többet foglalna az egyik SPE ramjából, miközben egy másik meg mindenféle mást csinál egy párkás programmal. :)
(Valószínû a PPE-nek is be kell majd segíteni, de a számításokat csinálhatja egy[-két] SPE.)
Egyébként a kkrieger nevû 64k-s FPS-ben "AI" is van, de persze nyilván ugyanolyan scriptes, mint a többiben. És itt jön a PS3 új lehetõsége: a számítási kapacitás révén igazibb AI valósítható meg, a scriptes megoldások helyett...