Aha, csak épp "lassan" is megvan egytízezred mp alatt.
"A sokkal gyengébb CPU miatt pont az arányok borulnak. Ami egy A64 3000+-on 10%, az a PPE-n könnyen lehet akár 100% is (de 30-50 biztosan)."
Ne túlozz. Már-már úgy akarod beállítani, mintha L1-L2 sem lenne benne.
"De gond, mert PC-n is az a gond, hogy nem jut neki elég teljesítmény. Ha a cell-en sem jut több, akkor gamelogic szinten nem lesznek jobbak a játékok."
PC-n az ideje nagy része másra megy el.
"Nagyságrendekkel összetettebbek."
Az általad leírt játékoknál régebben is voltak már "intelligensebbek", legfeljebb nem ismerted õket. A mai játékok "intelligenciája" sem igazán nyûgöz le, és ami azt illeti, még nagyon is elõreprogramozottak a lépések, csak már nem olyan banálisan egyszerûen, mint korábban a legtöbb esetben. Ennel jóval intelligensebbek is lehetnek majd.
"Az SPE nem fér hozzá a PPE lokális memóriájához, így abban nem tud hatékonyan másolni."
+
"Erre mondtam, hogy az ilyen másolgatásos feladatok egyébként sem a PPE-n futnak, így az SPE besegítése a PPE-nek itt nem játszik."
A PPE-nek nem lokális memóriája van, hanem a szokásos L1-L2. Ahhoz tényleg nem fér hozzá az SPE, de attól még tud másolgatni a main memóriában, illetve a main és a vram között, így be tud segíteni a PPE-nek.
"De itt max. 1 tucat byte-ról van szó egy lépésben, és az azon végzett mûvelet dönti el, hogy melyik adat kell legközelebb. GOndolj pl. nagy gráfban keresésre (arra sincs semmi garancia, hogy a szomszédok egymáshoz közel vannak a memóriában)."
Ez a kvázi véletlenszerû hozzáférés esete, azaz a fennmaradó kicsi halmaza a feladatoknak, amibõl speciális feladatoknál kell olyan sokat csinálni, hogy az gondot okozzon.
" "És ugye közben a 2. threadben más feladat is futhat a PPE-n."
Hiába, mert itt az SPE idejével van a gond."
Az SPE idejével?? A PPE ide való besegítésére fordított idejérõl volt szó, tehát a PPE idejérõl. (Mellesleg a PPE értesülése arró, hogy az SPE adatot vár, egy db bájt kiolvasása az SPE belsõ gyors ramjából.)