"Tehát, aki nem ért egyet veled (más nem tudsz róla), az mindenképpen csak hülye lehet."
PC-kocka != hülye. Itt inkább programozási stílusról, izlésrõl van szó. Van, aki kedveli a különlegességet.
"Egyébként, ha nem figyeltél volna, 3D-t programozott, amibe erõsen beletartozik a GPU programozása is, ami meg jobban hasonlít a cell-re, mint az x86-okra."
Talán ha shaderprogramokat is írt. Ettõl eltekintve nem kellett túl sokat foglalkoznia a GPU-val, hanem a DirectX API-ját kellett használnia, a mélyebb dolgokat DirectX és a GPU-driver intézi...
"Nos, az ileltõ cég maga a Sony. És nem nem igazán akarják kirúgni."
Remélhetõleg a munkája minõségében nem mutatkozik meg a hozzáállása. De szerintem ilyen hozzáállással nem fogja tökéletesen kihasználni a HW-t. De az is lehet, hogy csak nektek panaszkodott, azért nem utálja ennyire.
"Hát, nálunk olyan 3D motort csinált, ami lealázta a konkurenciát."
Látom, nem értetted, amit írtam. Nem úgy általában nem csinál jó kódot, csak talán nem lesz kedve túl sokat "szívni" a Cellel.
"Ja, így már értem. Mi akadályoz meg téged, hogy a helyében legyél? Ha olyan jó vagy, akkor ez nem okozhat gondot."
Nem lehet 1 lépésben oda kerülni, és nincs kedvem újramászni a létrát. Az utóbbi években amúgy is távol sodródtam a játékprogramozástól. De kacsingatok visszafelé.
"Egyébként mint mondtam nem csak õ van rossz véleménnyel a PS3-ról és az XBox-ról, hanem az összes programozónk, akivel beszéltem. De hasonló panaszokat hallottam azoktól a fejlesztõktõl is, akik már dolgoznak rajtuk."
Elhiszem, hogy panaszkodnak, nyilván egyszerûbb lenne a dolguk egy 10GHz-es egyszerû CPU-val. A PS2-t is sokan szídták. De aztán belejöttek. Van, aki szereti a kihívásokat (amiknek viszont meg van az eredménye), és van, aki nem.