"A poligonszámot én nem sorolnám a komplexitásba."
Nem errõl beszélek. Miért olyan nehéz megérteni? A nagyobb poligonszám csak azért érdekes, mert lehetõvé tesz egy csomó új fícsört.
Néha komolyan azt hiszem, hogy szándékosan érted félre amit írok.
"Természetesen nem mindenre, de azért nem olyan kevés az, ha okosan használják. Nyilván jobb lenne 1GB közös ram 50GB/s-sel, "0" késleltetéssel, de az ma még elérhetetlen."
Nem errõl van szó. A cell alapötlete jó, csak az ár és a hõtermelés leszorítása érdekében túl sok kompromisszumot kötöttek szerintem. Volt már ilyenre sok példa. Egy 2-4 magos x86 plusz egy GPU-szerû segédprocival kiegésszítve sokkal hatékonyabb lehetne. Persze ma még sokkal drágább is lenne.
"No és miért ne lehetne megemlíteni pár régi kivételt a mai átlaghoz képest?"
Megemlíteni lehet, csak félrevezetõ, ha az átlaggal hasonlítod a kivételt.
"Engem bárhol zavar a 20-30fps. Az egyszerûen nem folyamatos, hanem darabos, így nem természetes, rossz a szemnek."
Nemtom, engem nem zavar. Egyébként a render FPS és a gamelogic FPS független egymástól. Nálunk a gamelogic fixen 10 FPS-sel megy.
"Nos, ha több feladatod van, amiket így is-úgy is végre kell hajtanod, akkor mindegy, hogy gyorsan és egymás után, vagy egyenként kicsit lassabban, de párhuzamosan hajtódnak végre."
Ez csak akkor igaz, ha lehet õket párhuzamosan végrehajtani.
"Miért ne lenne több szál? Oké, a motorok ma még egyszálasak (de mint szó volt róla ezen ideje változtani, pc-n is)"
Pont arról van szó, hogy idõbe telik átírni mindent.
"de van ott még más feladat is bõven (GPU driver, hangeffektek, stb.)."
konzolon a GPU driver egész másképp néz ki szerintem. A többi meg minimális CPU-t igényel.