Figyelj, az egy tény, hogy igazán a Cellre optimizált kóddal sokkal nagyobb számítási teljesítmény érhetõ el vele. IBM-nél ennek demonstrálására jópár programot írtak, ha érdekel, elõszedem a linket. Természetesen attól függõen, hogy írták meg, több vagy kevesebb FLOPS jött ki. A maximum az az elméleti kb. max. érték 95%-a volt! Tehát nem olyan teoretikus számok ezek, amik sehol sincsenek a valóságban!
Tehát Carmack vagy hülyeséget beszélt (elõfordult már vele), vagy úgy kell értelmezni, ahogy a #450-ben írtam. Másképp nincs értelme! BiroAndras is beszélt errõl, és az az Acton is. Tehát hogy ha szokásos ütemû, szokásos "szívás-mennyiségû" fejlesztésrõl van szó, akkor nincs idõ mindent úgy csinálni, hogy a Cellnek jó legyen, így rosszul lesz kihasználva. Fõleg ha 3-felé fejlesztenek, mint Carmackék.
Actonék viszont csak PS3-ra fejlesztenek (legalábbis õ és a csapata), alapoktól a Cellre tervezve, azt alaposan kiismerve. Nem csoda, ha így sokkal jobb eredményeket érnek el, nem gondolod?