Na, azt hiszem most lett elegem ebbõl a szarakodásból.
Mást se csinálok, mint grindelem a monsztákat, hogy legyen egy kis pénzem fejlesztésre, mert se pénzt nem dobnak szörnyek, se jó xp-t adó kincseket, se sok pénzt érõ, vagy nagyon ahsznos tárgyakat.
Marad az adamantoise grindelés, de ez így nem játék, hanem baszakodás.
Ráadásul a cieth stone missionökkel is tele van a péniszem, mert irdatlan unalmasak, rihangálhatok körbe, hogy hol is vannak és a nagy részük annyira unfair és idegesítõ, hogy szavakat se találok rá.
Mikor már 16x próbálom ua missiont és a fullra fejlesztett partit, fullra fejlesztett efgyverekkel fél kézzel elkeni a monszta, akokr szerintem gond van a játékegyensúllyal.
Meg nyilván velem is, de nincs kedvem a következõ három hónapot azzal tölteni, hogy rájövök, hogyan lehet leverni a maradék 20-30 nevetségesen elszállt szörnyet.
Nagyon teteszett a játék, még akkor is amikor lineáris volt, mert volt legalább történet.
A postgémben nincsen semi, csak irtóra unakmas és szánalmas grindelés.