elolvastam kb. 150 hsz-t (amennyit mutat 1 oldalon)
tanulság:
aki törést akar,az játszon az MW Challenge módjával, a zsernyec kocsik törnek rendesen, bár nincs hatással a jármü sebességére :DDD
vagy játszon rally játékokkal...
én azé letöltöttem,toltam joideig az MW-t,mert ennek végre volt értelmes története, nemcsak menni,menni menni menni menni, és a változatosság kedvéért menni... ja, néha kanyarodni is kellett :DDD
de már bánom,h meg is vettem...
3-4 honapig jo volt,h 2 dologra kellett figyelni: bounty + verseny...
aztán ha meguntam,akkor jöhetett a challenge :)
de azért bevallom, olvastam a tanulmányt, miszerint azok,akik ilyeneken nõnek fel, több balesetet okoznak az utakon,mint azok,akik rendes töréses kocsis játékokkal játszanak... mer utobbiak ugyebár motiválva vannak,h ne hasitsanak 300 kmph-val a falnak,mer vagy volt kocsi,nincs kocsi, vagy sokba kerül a javitás... és ha ezt megtanulják a játékban,akkor az életben se fogják leszoritani a másikat,mert ezzel nõnek fel,és kicsit nagyobb realitás tudattal száguldoznak... ugyebár...
(na persze nem árt,ha legalább 1 tescos kormányt is vesznek hozzá - mármint a játékhoz) :)
ha máshol nem,az elõbbiek az utakon vagy ott hagyják a májukat, és megtanulják a leckét, vagy rájönnek,h nem mindig lesz pénz a kocsi javitására,mert senki sem törésálló,és nem is isten :)
és akkor marad a busz :DDD
azé remélem ilyesmi mégiscsak jár az EA fejében is,h necsak zugjon a nép 300 kmph-val,hanem mondjuk ugymond "fejlõdjön" is...
hát, remélem nemcsak éjjeli szutyi arcade lesz ez is,ami össz vissz arra lesz jo,h az ember ne lássa a kanyarokat :DDD