Sikerült a végére érni a fõszálnak, két fontos tapasztalat:
A kereskedõk „kapacitása” véges, de sztem ez valami programhiba lehet. A lényeg, hogy nagyon sok eladott dolog után, ha újra megpróbáltam eladni jó sok cuccost egyben, akkor megfagy a játék(ezt a mennyiséget kb 200-300tárgyra saccolom caklipakli). Szerencsére elég sok kereskedõ van és a készletük idõnként „restelõdik”.
A fõszál végén egyszer egy nagy teherszállító hajóra kerülünk, ez a rész sztem egy kicsit „átgondolatlan” lett. Nagyon meglehet szívni a dolgot, úgyhogy spoiler nélkül(lényeges dolgokat nem lövök le):
Az elsõ fázis egy kulcs megtalálása. A gond az, ha elhaladsz az adott szoba mellett, ahol a kulcs van, akkor egy bizonyos táv megtétele után a pálya kialakításából adódóan egyszerûen lehetetlen visszajutni bármilyen skillekel is rendelkezel. Viszont az elõrébbjutáshoz kell a kulcs, így ott fogsz állni olyan helyzetben, hogy se elõre se hátra nincs tovább. A lényeg, hogy amikor eléred a hajó raktérét(hatalmas színes konténerekbõl épült kis labirintus), akkor már legyen kész az elsõ fázis(nálad a kulcs), vagy NE menj tovább!
Pöcsöltem vagy 2-3 órát ebben a helyzetben, mert nem volt használható mentésem, úgyhogy ha valaki mégis úgy járna mint én, akkor a következõ lehetõsége van: A hajó fedélzete körbe van véve egy láthatatlan fallal így sehol sem tudsz kiugrani(nekem max jumpal sem sikerült). Viszont a fedélzeten a hajó orránál van két kicsike négyzet alakú rés(talán ezen eresztik le a vasmacskát) ha lehasalsz, ezen „ki lehet esni” a hajóból(azt nem tudom véletlenül maradt e ki onnan a láthatatlan fal vagy nem). Ha eddig megvagy szerzel egy repülésre alkalmas eszközt és azzal visszajössz, leszállni sztem nem fog sikerülni úgyhogy egy jól idõzített ugrással megcélzod a pilótafülkét(vigyázni a láthatatlan fal ilyenkor is él úgyhogy magasról érkezz nehogy mostmeg kívülrõl ütközz bele). Ha sikerült landolnod, akkor most elõröl indulhatsz(nincs respawn) és ezután a cécó után már tudni fogod, hogy ne hagyd ott azt a fránya kulcsot :)