Amikor mondtuk, hogy csinálj karaktert, nem volt hozzá kedved :-)
A lezárt szerverrel egy lenyel srác "távol tartása", különbözõ terminator néveken fut, s megértjük, hogy unalmas neki a pangó szervereken egyedül menni, de ebben a játékban nagyon fontos, hogy NE HALJ MEG!
A túlélési bónusz nagyon sok százalékos dologra van hatással, egy kapmec után visszaesnek az ellenfelek a karakter szintjére, lassab lesz a fejlõdés, alkuval sokkal rosszabb cuccok lesznek az árusoknál, stb.
Néhény szint különbség a csapattagok között még nem probléma, de amikor az 54-es árnyharcosával oda teleportált közénk, s a 42-es ellenfelek szintjét felhúzta 51-re, a mi 39-es karakterünkkel nem akartunk hazardírozni.
Sokan szeretik "húzatni" a karakterüket, pedig ez jóra nem vezet, legfeljebb küldetés leadásoknál lehet segítség egy lényegesen nagyobb karakter, csata közben elõbb utóbb eltalálja valami a kicsit, s lehet lenullázott túlélési bónusszal ébredni a szigeten.
Elõfordult már velünk is, hogy behalt a karakterünk, s majdnem bele is betegedtünk, sõt jónéhány karaktert töröltünk is, a halálozás után.
Vannak persze karik, amikhez jobban ragaszkodunk, nekem pl ott van a 103-as elf, ami egy kissé el is van rontva, mert az az elsõ, s így jónéhány hibával fejlesztett karakterem.
Volt néhány megdöbbentõ halálesete a fõinkvizítorral szemben, s utána napokig tart újra elfogadható szintre vinni a túlélési bónuszt.
Szegényt nióbiumon szabályosan kivégezték a neki még túl erõs ellenfelek, s ott lehetett igazán érzékelni, hogy mennyire visszaveti az alkut is a bónusz elvesztése.
Minden képesség 9-10-11 ékszerek helyett, csak minden képesség 5-6 cuccokat kínálnak neki a kereskedõk.