Hát, a "brutális asztali erõgép"-et inkább a teljesítményre érti az ember, nem arra, mennyit fogyaszt.
Azért már párszor demonstrálásra került a Cell (real-time, nem a prerenderelt cuccokra gondolok). Arról nem beszélve, hogy már jópár fejlesztõnél kint van, és az elõzetes kiszivárgások nem cáfolják a számokat, inkább épp ellenkezõleg. (Csak gondolom konkrétumokat még nem mondhatnak, NDA, egyebek.)
Állítólag könnyebb programozni, mint a PS2-t. Végülis csak ki kell osztani a feladatokat a vektormagoknak. Ha meg nem állandó funkciót látnak el, hanem cserélõdnek a feladatok, ezt a cserélgetést elintézi a kernel (elég optimálisan, jól kifundáltan). Illetve pl. a fizikai motor elõre elkészített, csak használni kell. (A GPU meg a végülis szokásos PC-s GPU, OpenGL és Cg támogatással. Meg majd lesz OpenGL-standard shaderezlés is, ha még nincs.)