Attól, hogy tört játékkal tolod, semmi nem fog megváltozni.
Ami bug van a tört verzión, az az eredetiben is benne van ember!
Egy tört verzió nem azért tört, mert a játékból hiányzik pár dolog, vagy hibásan jelenít meg valamit. (ilyen nincs)
Bug! Tudod mi az?
Pl:nem minden hibát fogsz megtalálni egy helyen.(legyen az eredeti, akár tört) A bug sokszor véletlenszerû. Vannak bugok, amik kizárólag csak egy helyszínen, egy adott cselekményben lelhetõek fel. És vannak véletlen szerûek is.
Hozzáteszem még azt is, soha sem volt olyan játék (eredetiben sem) amelyikben nem volt egyetlen egy bug sem. Kivéve talán a 80-as években, mikor is nem volt ilyen fejlett a játékfejlesztés.
Akkor találkozni sok esetben bugokkal, mikor a játékban csak nézelõdöl, mászkálsz minden felé, szemléled a környezetet.
Ha valaki a Single kampányon gyorsan végigrohan, az biztos sokkal de sokkal kevesebb bugot talál egy játékban, mint aki benéz minden sarokba, épületbe stb.
Tehát ne legyél annyira földhöz ragadt.
Másrészt, ha bugoktól mentes játékot akarsz, akkor tervezz meg egy olyan Engime-et (mind grafikait, mind fizikait stb.stb.) ami nem hibázik sehol. +dolgozzon néhány száz ember, aki végez a programozástól kezdve a megjelenésig, mindenen apróságon.
Kösd fel a gatyeszod, mert kib@szott drága mulatság lesz.
Eredeti játékban is megvannak, ugyan azok a bugok, mint a törtben.