Én tavaly vettem egy laptopot, valami kafa kellett az AlbaCompnál találtam is jó megoldást. Hat hónapig nem is volt semmi probléma, aztán elkerült a szervizbe, itt kezdõdtek a katasztrófák. Ezek a bénák összetörték a burkolatot és úgy akarták visszaadni, amit természetesen nem vettem át aztán kicserélték a burkolatot NAGYON furcsa módon ugyanaz a hiba köszönt vissza ami miatt elvittem.
Egy ilyen három hónapos tortúra után értelemszerûen teljes mellszélességgel támogatom a cikkben említett megoldást, feltéve hogy nem csak a szakszerviz ejtheti meg a cseréket, az AMD pedig természetesen rálép erre az útra, ha nem szeretné elveszteni az eddig elért poziciót a hordozható gépek piacán.(most AMD-m van, nagyon csipem +ATI9700)
Remélem az új kütyüknél is lehet SXGA+ kijelzõt választani, mert nekem ez a legfontosabb.