Az elsõ pálya alapján, akik még nem játszottak Tomb Raiderrel, s most próbálják elõször, azt hiszem, rájönnek majd, hogyan kell anyázva a billentyût verni:)
Egyébként szerintem egész szép a játék, fut ezerrel, és jóval nehezebb, mint anno a TR1 volt. Legalábbis a legelsõ pályán máris ki lehet próbálni a Legendsben látható összes kötelet, mágneses csáklyát, meg be lehet mutatni remek tornamutatványokat is :)
A pálya végén lévõ ajtó a TR1-ben nem volt, ennek kinyitása is jó kis ugra-bugrával jár. Nagyon jók a hangok, mikor pl leszakadt alattam a híd, majdnem infarktust kaptam :)
Vannak ám újdonságok, pl Larát lazán hanyattlökhetik az állatok, ami idõvel lehet, idegesítõ lesz, fõleg, hogy ilyenkor elteszi a pisztolyt, amit újra elõ lehet venni. Sõt, elkaphatják a kezét is, ilyenkor ki kell azt rántani az iránygombok heves püfölésével... A második pálya elején jött egy medve, az sem volt egyszerû menet, egyébként többször írja a játék menet közben, hogy jobb klikkel lehet célzott lövést leadni, meg mikor kékre vált az ikon, akkor shift+ugrás = adrenalin jump, s így tovább... Kinyírtam a medvét a második pálya elején, itt meg is álltam, mert elég feszült egy játék, mára elfáradtam :)
A mentési módszer ugyanaz, mint a Legends.
Ezt aki nem ismerte még, az jól figyeljen:
Bármikor lehet menteni, de az csak annyit ér, hogy a legutolsó checkpointhoz tesz a játék vissza load esetében !
Tehát igazán akkor érdemes menteni, mikor írja, hogy checkpoint.
Szerencsére, elég sûrûn van, 2-3 nagyobb ugráskombináció, vagy esetleg nagyobb ellenség kinyírása után szinte biztos, hogy ad checkpointot.
Tehát ilyenkor mindenképp mentsünk, mert elég idegesítõ bír lenni a játék anélkül is, hogy mindent ötször kelljen megcsinálni :)