egyáltalán nem éreztem "leszólónak" a hozzászólásodat, amúgy a "fene tudja ;)" mivel nincs ezekben semmi "ördögi", nincs varázslatos tömörítés vagy hasonló, azért ilyen apróak mert assembly-ben lettek írva és majnem mindent futtatáskor generálnak. Amúgy a helynek mostmár nem sok jelentôsége van, az átlag fejlesztôi rendszerbe írt játék kódok se haladták nagyon meg a 10mb-ot ami ugye mára már akárhol elfogadhatónak számít. A DVD-n kiadott játékoknak is a legnagyobb részét a textúrák és a modellek képezik, esetleg még a zenék/hangok, de ez már nagyon kicsi százalékát átlagban, a "tiszta" kód (pl .exe) meg álltalában 1-2mb az egészbôl. Reális (arcbôr, természet stb) textúrákat meg nem kell részteletznem hogy nem igazán lehet ilyen rendszerrel (ha lehet egyáltalán) legenerálni. Az assembly ben megírt kód maximum gyorsabban fut mint a fejlesztôrendszeres, de az elônye hátránnyal is jár, ami pedig hogy alacson szintû programnyelv, ami magával hozza hogy egy nagyobb, akár egy játék komplexitású kódot több évtizedig kellene írni, de szerintem ehhez (a 3Drealms on kívül persze), senkinek nincs "kedve" és ideje. Nem beszélve az elôbb említett (textúrák, hang) dolgokról amit egyszerûen nem lehet nyers kóddal helyettesíteni.