Ez teljesen világos, de ha már a fizikánál tartunk: Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába.
Nem rajongok azért, amikor ennyire face-2-face hasonlítanak össze játékokat. A FarCry jobbára egy technológiai demó, meglehetõsen minimalista történettel és játékmenettel. A Half-Life 2 és az Episode One is fõleg a játékmenetével akarja meggyõzni a játékosokat.
De akkor most hozakodjak elõ mondjuk az OFP-vel, hogy az 5 éve képes volt rendesen lemodellezett hang-fizikát, valós napszakváltozás-megjelenítést, dinamikus idõjárást és akár (kellõen erõs gépen) 3km-es látótávolságot is prezentálni? Hol volt 2001-ben a FarCry, és mennyit tud ezekbõl õ?
Érdekességként nézz utánna melyik tudta elõbb a HDR-t és a 64 bites támogatást... szegény Valve mindig lemarad.
Szóval akkor most lemaradt, vagy elavult?
A Crytek nem rókabõrözik, szépen lassan itt lesz a kezünkben a Crysis, amíg a Valve még mindig a 2004-es mociját mutogatja 2007-ben is.
A Crysis is a CryENGINE-el készül, mint anno a FarCry, csak éppen azt is továbbfejlesztették, feljavították, ugyanúgy, ahogy a Valve a Source-ot.
Látod mennyire feleslegesen ágálsz, ráadásul hibásan?