"Ez teljesen világos, de ha már a fizikánál tartunk: Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába.
A FC is használta 1 évvel korábban a Havok (kösz a helyreigazítást) fizikát és nem is akárhogy."
"Érdekességként nézz utánna melyik tudta elõbb a HDR-t és a 64 bites támogatást... szegény Valve mindig lemarad."
Én úgy tudom, hogy a source motor alapból tudta a hdr-t, lásd a korábbi tech, és E3-as demókat. Állítólag a final verzióból azért vették ki, mert nem volt olyan gép a korában ami megbírkózott volna vele megfelelõ sebességgel. Azért nem szabad elfelejteni, hogy a source motor fényforrásai is is kilõhetõek lehetnének, csak egyszerûen nem úgy vannak lemodellezve. De pl van rá példa, lásd a Citadellben a "Com paneleket". Ha kilövöd, akkor már nem világít.
Már bocsi, de a Havok, mint fizikai motor egy baromi régi dolog, de mint Cifu is írta, a Valve csak licenszelte, és nem kicsit tovább fejlesztette.
"Az "elavult" jelzõhöz: A Crytek nem rókabõrözik, szépen lassan itt lesz a kezünkben a Crysis, amíg a Valve még mindig a 2004-es mociját mutogatja 2007-ben is. Anno a HL-1-el tényleg megmutatták és "forradalmi" lépcsõfokot képviseltek.
Valahogy én azt várnám tõlük, hogy ne fejjék az embereket meg ezekkel a 3 órás epizódokkal, hanem pl. ezt a 3 epizódot már egy új motorral kellene bemutatniuk."
Nem értem mi a bajod a rókabõrözéssel. A source legnagyobb elõnye amellett, hogy nagyon könnyen illeszthetõek hozzá az új technikák, az optimalizáltsága. Legnagyobb hátránya, hogy olyannyira ismerni kell minden lehetõségét, hogy más eddig nem is tudott vele mit kezdeni: lást Vampire: The mascurade c. játékot.
Tényleg, biztos jó lenne egy új motor, csak mire föl? Nincsenek új szabványok, interfacek, csak lesznek, mint pl a dx10, amitõl tudomásom szerint még eléggé idegenkednek a fejlesztõk, és éppen ezért próbálnak a dx9bõl mindent amit lehet kisajtolni.