A source meg a hl1 engine(nemtom a nevét) továbbfejlesztve...
A HL1 motorja a GoldSource volt, ami Quake 1 alapokról indult. Egyébként nem tudom mi ebben a rendkívûli, vagy csak meg akartál erõsíteni a FarCry/Crysis közös engine-ben?
Azért remélem érzed hogy ez nem csak egyszerû tovább fejlesztés.
Légyszives magyarázd el nekem, hogy akkor mi?
Tudnillik a CryENGINE 2 nem egy nulláról felépített motor. Az én szótáramban erre a "továbbfejlesztett" jelzõ illik...
Egyébként észrevételezném, hogy sikerült egy hsz.-en belül rögtön ellentmondanod saját magadnak. Elõszõr azzal jössz, hogy a Source a HL1 továbbfejlesztve, utána meg azzal, hogy az Crysis több mint egyszerû továbbfejlesztése a FarCry-nak. Ugye érzed? HL1 vs. HL2 és FC vs. Crysis...
Miért a sourceal meglehet?
Attól tartok kissé nagyon nehezedre esik értelmezni azt, hogy mirõl írtam. Amit idéztem, arra az OFP képes, és pont azt szándékoztam bemutatni vele, hogy a grafikai erõforrásokat nem csak a minél látványosabb modellek, effektek és textúrák képesek megenni... Ugye Tinman arra a megjegyzésére reagáltam, hogy a csúcsgépeken azért már igenis essen le az álla a játékosoknak a grafikától...
Persze azt kifelejted hogy a crysis messze felülmúlja grafikailag a hl2-t.
Értem, tehát ha nem ordítom bele minden hozzászólásomba, hogy a Crysis szebb, mint a Half-Life 2, akkor már bûnös feledékenységet követek el. Crysis-es pólót is kötelezõ ezentúl felvennem, ha hozzászólást akarok írni? :)