Így van! Annak idején fél órát játszottam az Unreal 2-vel, pedig az is szép volt. A GTA Vice City-nek köztudott, hogy nem volt valami szép grafikája, mégis 4-szer játszottam végig. A Sanandreas-t még a feléig sem vittem el. Manapság minden fejlesztõ a grafikára megy rá. A játékok meg gagyik. A Quake 3 is egy rakás semmi! Viszont nagyon sok játékban felhasználták. Akkoriban még megvolt az egyensúly. Quake-ék csináltak egy motort és eladták. Így sok jó játék született belõle. Több pénzük volt így, mintha játékot írtak volna. A játékfejlesztõknek pedig nem kellett a nulláról kezdeni a grafikát, maradt idõ másra is. Sajnos sokan követni akarták a példájukat. Így igazi játékot nem csinálnak csak kevesen. Örülök, hogy azért még van ahol a játék a fontos.
Ez persze nem mentség a rövid játékidõre. kb. 4 óra volt nekem. De a Blue-Shift is rövid volt. Sajnos az a szokás náluk, hogy egy hosszú alapjátékot követ 3 rövid kiegészítõ.
Ja és a grafikáról még valamit! Megnézte valaki a Lost Coast-ot?? Nekem sajnos csak minimum grafikán ment, mert csak egy NV6200-sem van, de így is nagyon szép volt. Ráadásul egy nagy területet jelenít meg úgy, hogy nincs loading benne.