A FC játékmenetével semmi baj... pontosan talán ez elsõ FPS ahol 2 lehetõséged van:
a, csúszol-mászol, taktikai pozícióból támadsz (ha akarod megkerülöd úszva az egész szigetet)
b, frontális támadást indítasz
Bocsika, de közel sem az elsõ. Project IGI, Operation FlashPoint, Deus Ex, Stb...
Mond el nekem, hogy a dinamikus játékmeneten, sztorin kívül mivel, ha nem a minél realisztikusabb megvalósítással lehet manapság FPS történelmet írni?
Emmm... ha a FarCry-ra célzol, akkor inkább a minél látványosabb megvalósítás a helyes kifejezés. A realisztikus megvalósítás összetett dolog, és nem csak a grafikát foglalja magában, hanem a fizikát, a hangkezelést (távolságok helyes lekezelése, például), a fegyverek viselkedése, ballisztikáját, sérülési rendszert, stb.
Egyébként én annak örülnék, ha egy olyan FPS jönne ki végre, ahol valóban mûködõ világban játszunk, és tõlünk függetlenül is zajlik az élet, lévén ugye a jelenlegi FPS-ek elsöprõ többsége azonos abban, hogy körülöttünk forog a világ. A BIS a "game2"-ben igéri ennek a valóban élõ világnak a megvalósítását, csakhát az még kissé odébb van... Ezzel is játéktörténelmet lehetne írni...