negatív iq-robbanás rulez. ha nem érdekel ne nézd meg. ne legyél roppant kicsinyes, ne akard, hogy a szomszéd tehene is megdögöljön - miért ne nézze meg moziban a filmet az, akit érdekel a bloodrayne moziban?
érdemes megnézni, hogy ki forgalmazza a filmet. egy olyan forgalmazó, amely még sosem forgalmazott - vagyis ezzel a lépéssel, csakis a bloodrayne-nel bepróbálkozik egy film mozibajuttatásával. létezik ennél nézõcentrikusabb cselekedet? (szerintem inkább örülni kéne, hogy egy senki által nem fogalmazott filmet felkaprol egy ismeretlen cég.)
amúgy meg nem érdemes túlmisztifikálni csakis egyéni ízlés alapján a filmeket. ez nem szeret - nem szeret szitu.
Garantált siker lett volna idehaza. Imdája a nép az ilyesmit.
tényleg nem bántásból, de olyan jó látni, hogy azt hiszed, hogy jobban értenek a témához, mint azok, akik évek óta ezzel foglalkoznak. (szerintem több szerénységet...:)
pl. az eurotrip mind amerikában, mind európában totál bukta volt - ahol bemutatták.
USA: $17,771,387 86.0%
Egyéb: $2,895,781 14.0%
ilyen adatok mellett nincs épeszû forgalmazó, aki behozza. (itthon a wedding crashers is bukott)
most komolyan. mivel lehetett volna reklámozni egy eurotripet? vagy kivel?
butterfly effect. amerikában korrekt volt, amerikán kívül már kevésbé - de megint. mitõl lett volna siker? nulla marketing erejû film - dvd-n is megbukott nálunk.
USA: $57,938,693 60.3%
Egyéb: $38,122,165 39.7%
az, hogy kult letten a neten, az egy dolog. a saw sem sokakat izgatott mozikban.
a final cut, dettó.
USA: $551,281 100.0%
Egyéb: n/a 0.0%
pár szézezer dollárt hozott a premierje európában, de a sajnálatos usa-bukta miatt a stúdió eleve nem nagyon forgalmazta - nyilván senki nem látott fantáziát.
ellenben, ha valamiben, akkor a bloodrayne-ben van fantázia, hiszen a negatív reklám is reklám - más kérdés, hogy szerintem kevés moziban mutatják majd be, így le fog szerepelni a film.