Ja, tényleg hozzáállás kérdése. Akinek tökmindegy, és nem akarja tudni, mi az igazság és hogyan mûködik a világ, az nyugodtan elfogadhat nem mûködõ, légbõl kapott elméleteket.
Én nem ilyen vagyok.
Másik fele, hogy egy tudományos elmélet egyik legfontosabb jellemzõje, hogy elõrejelzést lehet belõle tenni a jövõre vonatkozóan. Pl. ha tudom, hogy a gravitáció milyen, akkor meg tudom mondani, hogy egy elejtett tárgy mennyi idõ alatt ér le a földre.
A te "elméletetdbõl"(valójában: alaptalan fantáziálásodból) milyen elõrejelzést tudsz tenni? Mennyit fog megmozdulni a Gellért-hegy, ha nagyon odébb akarom telekinetizálni? És ha még jobban akarom?
"Ezért arra kérlek benneteket, hogy írjatok még kérlek sok tudományos dologról."
Na, akkor mégis középiskolai korrepetáló-topik? Ezt a soook sok tudományos dolgot tanítják az iskolában. Persze csak felületesen. Ha valamelyik téma jobban érdekel, akkor felsõoktatásban elmesélik részletesen is.
De neked személy szerint elõször a tudománytörténet tanulmányozását javaslom, hogy egyáltalán értsd, hogy mit mondasz, amikor leírod azt a szót, hogy "tudomány".