Kezdetben nem is tûnt fel, de aztán az angolok szedték a sátorfájukat, most meg a brazilok... Hogy is van ez a reklám?
Valamelyik játékos egy söröskorsónyi Pepsi-Cola-t akar elvenni, de azt mondják nekik a német fiúk, hogy nem-nem, ehhez bizony játszani kell! A jelképes VB meccsen az angol és brazil játékosokból felépített csapat veszít a németekkel szemben és mehet az ivászat.
Ugye ez NEM azt akarja jelképezni, hogy ha elveszítitek a meccset, akkor megkapjátok a szponzorok (pl.: Pepsi-Cola) juttatását?!
Fölöttébb gyanús a másik reklám is, ahol Claudia Schiffer (jelképesen a német válogatott) NEM HAGYJA Henry-t, hogy elvegye az "arany"-Pepsi-Cola-t (ugye az utolsó darabot). Sõt, kétszer nem engedi! És mégis jön egy francia játékos és mégiscsak elveszi az "aranyat".
Ez jelentheti azt is, hogy a franciáknak le van zsírozva a döntõ a németekkel, de a gyõzelem nem biztos. Meglehet, a jelképes utolsó üveg a szponzori pénzt, de a különleges "arany-kidolgozású-üveg" jelentheti a VB-gyõzelmet is. Ekkor talán az sem lenne feltûnõ, hogy a házigazdák nyernek...