(IGN) Megjött a legújabb Call of Duty 3 eresztés, telis tele finom nextgen képekkel. A Wii verzió grafikája nem oly lenyûgözõ, mint a nagyoké. Remélhetõleg a vezérlés kárpótolja majd a rajongókat.
Az IGN egy kisebb beszámolóval is szolgált a játékról, mely idén egyedül PS3, X360, Wii platformokra érkezik. A PC verzióról mélyen hallgat az Activision, talán van némi remény, hogy jövõre az is megérkezik.
A játék története az amerikai hadsereg második világháborús kitörési kísérlete köré összpontosul, mely végül Franciaország felszabadításához vezetett. Összesen 14 kampány küldetésen keresztül nyomulhatunk amerikai, brit, lengyel és kanadai katonák bõrébe bújva.
Az egyik legnagyobb újítás a harci akció rendszer, ami a God of War-hoz hasonló vezérlésõ közjátékokkal lepi meg a konzolos játékost. Az egyik jelenetben például egy náci katona ugrik a nyakunkba, hogy elnyeszálja a torkunkat. A képernyõn felbukkanó gombokat püfölve kell levakarnunk magunkról, végezetül pedig a megfelelõ gombbal kivégezni.
Számíthatunk a PS3 és X360 verziókban valós idejû, ruha, aljnövényzet (fû) és felturbózott animációs fizikára. A holttestek lebegnek a víz felszínén, a becsapódó gránátok pedig mindent és mindenkit elrepítenek távolabbi területekre. Állítólag az elõre scriptelt megnyúvadás animációknak búcsút inthetünk.
Az AI végig arra koncentrál, hogy nyílt terepre kényszerítsen minket. Ez annyit tesz, hogy a fedezékeinket rendre szitává lövi és, csapatban küldi ránk a katonákat, ahelyett, hogy egyesével jönnének a perforációért. Cserébe kibiztosíthatjuk a kezünkben lévõ gránátot, várhatunk egy kicsit, majd utána dobhatjuk, kellemetlen pillanatokat okozva a visszadobásra készülõ ellenfélnek.