De pont azért van így, amiért én elmondtam. Gondolj csak bele.
Egy PC-s játék sztorija nem számít. A legtöbb PC-s játéknak gyakorlatilag nincsen sztorija, aminek mégis van (tisztelet a kivételnek), bármelyik huszadrangú író firkálmányai felülmúlja.
A játék-adaptációk esetén a látványvilág a fontos. Amikor a koma bemegy az AvP-re, akkor nem azt várja, hogy a játék "sztoriját" mutassák be 90 percen keresztül, hanem egy történetet akar látni abban a világban, azokkal a karakterekkel és fegyverekkel stb., amit õ a játékból ismer.
Én a Kombatokat nem, mint játékadaptációkat, hanem mint filemekt értékeltem. Márpedig ha így nézzük, akkor szarok.
Andersonra ugyanez detto áll. Nem úgy értékelem, hogy valaki jobbat/rosszabbat ki tudott volna hozni egy játékadaptációból, mert õ nem egy játékadaptáció-gyáros, hanem rendezõ.
Ezt a baromságot, hogy "te nem fogsz ilyen sikereket elérni". Ezek szerint nincsen szar film, meg szar rendezõ? Az bajos...
Sokkal kevesebbõl is csináltak már jó filmet. Ez persze nem kifogás, indok vagy ok, de tény.
És ha te már annyira okos vagy, akkor gondolkozz el azon, hogy miért lett PG-13 a film. Van egy olyan nevû dolog, hogy piackutatás. Kurva hasznos kis dolog, ha tudod, mit kell vele csinálni.
Legyen véres, és bemegy X 18 éven felüli. Legyen PG-13as, és a szülõk elvisznek egy csomó kis pisist, akiket tényleg érdekel a film. Magyarán apu+anyu+kölyök ÉS még egy bizonyos százaléka a többi piaci szegmentumnak. Business is business.