Normális esetben õ a legerõsebb karakter a klánban.
Vagy ha nem akkor a legerõsebb karakterek feltétlen bizalmát élvezi.
Ettõl klánvezér ugye. 8) A klán domináns karakterei pedig alkothatnak egy kvázi logikai tanácsot. Ez a tanács nem feltétlen a legerõsebb karakterekbõl kell álljon. Inkább azokból akik sokat fent lógnak és megbízhatóak. És persze elkötelezettek a klán iránt.
Namármost ha lopás történik és persze nem voltál ""hülye"" akkor erre tanud is van, na akkor mehetsz a klánvezérhez és elõadhatod a sztorid.
Õ - Õk majd elõveszik a szóbanforgó klántagot. És 90% ban vissza kell kapnod a lovad. 100% ban ha a becsület és hûség nevû klánban vagy.
Hapedig a hûség és becsület klánban vagy akkor a tanácsnak még azt is el kell döntenie ,hogy a lopáson ért tagot csak figyelmeztetik és bíznak abban ,hogy megváltozik,vagy visszakérik a klántól kapott cuccait és kivágják mint macskát sz@rni.
Sokan nem gondolják végig a klánapalítást.
Nem gondolják végig ,hogy a játékidejük nagy részét a klán ügyeinek kell szentelni. Olyan karakterrel nem is lehet komolyabb klánt létrehozni akinek kevés a játékideje.