Amilyen rövid, olyan ütõs lett. A vér is baromi jól volt ábrázolva. Már a fõmenü is mennyire beteg lett. :D
Kicsit félek a külsõ helyszinektõl, hogy ott már kevésbé fog jól szerepelni sebesség ügyileg.
Mind a három csapattaggal végigvittem külön-külön (a végén mondogattam magamnak, hogy "Á, a ninjászos részt már nem viszem végig", mégse tudtam letenni :D).
A sniper telekinézis képessége HATALMAS! Kár, hogy max három ellenfelet lehet egyszerreígy leszedni, de akkoris nagyon nagy mutatvány (kicsit felemás a hit-box, de hát oda se neki). :D
A "heavy-guy" meg elég durván osztja az áldást. A csatornás rész után, mikor a lépcsõn betámolyog pár mókus, ott egyik se tudta elérni a lépcsõ közepét, olyan gyorsan bedarálta õket (az a hulleltüntetõ légyraj vagy mi is alig tudott lépést tartani velem :P).
A ninjász kiasasszony meg kicsit felemás. Nagyon tetszik a közelharc, de zavaró, hogy alig lehet szemmel tartani az ellent és vagy túlfutok rajta, vagy mellé ütök. De ha betalál, akkor max két ütés és vége is a harcnak. :-)
Kellemes megoldás, hogy itt úgylátszik nincs "mana", szóval csak az újratöltõdést kell kivárni és máris lehet használni a spec képességeket (bár a "heavy-guy" képességeire még nem jöttem rá, hogyan is kellene használni, mert "charge-olja" õket és annyi). Meg végre egy játék ami rájött, hogy az idegesítésen kívül semmi haszna nincs a zseblámpa elem-fogyasztásának. :P