Ha már a grafikánál tartunk, érdekes a dolog. Nekem egy A64 3700+ (San Diego) enyhén húzva, 1 GeForce 7900GT és 1GB memória társaságában, high beállítások mellett kikapcsolt élsimításokkal és Anisotropic szûréssel 1024 X 768-as felbontásban, kikapcsolt DT-al érezhetõen 24-25 FPS alatt szaladgált a játék. Megpróbáltam lentebb venni a beállításokat Mediumra, Motion Blur off, stb. , igaz jobb lett valamennyivel, de még mindíg nem az igazi, különösen nem a buggys pályán. Szóval azért tartom érdekesnek, mert egyesek írták itt, hogy a proci tuning nem hoz túl sok FPS-t pluszban, inkább a VGA tuningon lehet ezt észrevenni, na és ennek ellenére az enyémnél nem jobb VGA-val van aki ultra beállításokkal tolja. Igazából még nem tettem semmit a dolog érdekében, és valójában nem is nagyon zavar, inkább csak furcsállom, mert hamarabb letörlöm, vagy kettétöröm majd a lemezt, mint hogy eszembejusson egy olyan kósza gondolat, hogy e miatt a megaárád játék miatt configot frissítsek. Egyébként abban sem vagyok biztos, hogy ez a grafika ilynen high-tech hardware-ket igényelne, sõt azt sem hiszem, hogy SM. 2-es kártyával ez nem tudna futni max 1-2 shader használata nélkül. Na majd azért, hogy kíváncsiságomat kielégítsem, töltök, egy újabb DirectX-et és persze újabb, ami csak BETA-sban létezik VGA drivert.