Kérdés az, hogy szükséges-e az ilyen szintû grafikai részletesség? Igazából nagyon örülnék, ha végre elérnénk a "valóságtól megkülönböztethetetlen" grafikai minõséget.
A kérdésed után ott a válasz is :D, minden graf fejlesztô csapat (HW, SW) erre hajt, azaz persze hogy szükséges :)
A story-t meg nem az engine kódoló vagy a grafikus fogja jobbá tenni, hanem az erre szakosodott, felvett ember. De ugyanúgy fordítva is, nem várhatod el, hogy egy jó történetíró, hangszakértô, vagy egy modellezô leáljon neked programozni. Ez nem az ô szakterületük, mindenkikek meg van a saját feladata.
Azért mert egy játékban pl gyenge a történet, még nem kéne a grafikusokat hibáztatni, ôk megtettek mindent, inkább utánna kellene gondolni, hogy a többi csapattag mit is tett ezért, hogy ezen kívül jó minôségû játékot hozzonak ôssze. Ha valaki nem dolgozik rendesen (vagy sehogy) akkor mióta hibáztassuk azt aki megtette a magáét?