Indigo, nem tudom, te néha melyik csatornát nézed, de tutka nem az "Real Life" elnevezésût.
Lehet, hogy te nem hiszed, hogy van keretösszeg, de ez sajnos nem teszi igazzá az állításodat. Piaci kalkulációnak hívják a dolgot, ami azt jelenti, hogy az adott invesztációt intézõ cég megfelelõ státuszt betöltõ komái végeznek egy számítást, miszerint mekkora az az összeg, ami XY idõn belül megtérül, és ettõl fogva profitot termel a számukra.
Magyarán, két keretösszeg létezik:
1. Amikor a piaci kalkulációnak megfelelõen invesztálsz
2. Amikor annyit invesztálsz, amennyi rendelkezésedre áll
Ebben a jópofa piaci versengésben PC játék esetén pedig a grafika kapja a prioritást, mivel a legtöbb gamer nem szeret különösebben utánajárni a dolgoknak. Ránéz a screenshot-ra, trailer-re, és ha EZEK ALAPJÁN tetszik neki, akkor néz mélyebben utána az adott produktumnak.
Második felvonás: mi ez a marhaság a kreativitással? Természetesen nem várom el egy "ipari" játékgyártócégtõl, hogy Herbert, esetleg Asimov-szintû történeteket agyaljanak ki séróból. Nem kell hozzá übermensch-nek lenni, hogy kitalálj egy átlagos, de élvezhetõ történetet, biztos vagyok benne, hogy ha te és a haverjaid leülnek egy pofa sörre egy kocsmában, akkor nem egészen 2 óra, de inkább 10 perc alatt összehoztok egy sztorit, amit be lehetett volna tenni a HL2-be, hogy ennél a példánál maradjak.
És amúgy igen, egyébként kevés a kreativitás.
Végszóként pedig hozzátenném, hogy nem azzal van a bajom, ha egy játék jól néz ki, hanem azzal, ha ennél többet nem tud nyújtani. Márpedig csak azért nem vagyok hajlandó játszani semmilyen programmal, hogy jelenetenként megcsodáljam az engine újabb csodálatos képességeit, mert akkor adjanak inkább egy techdemo-t.