Ha most pont a Barátok közt-re gondolsz, akkor köze nincsen ahhoz, hogy "itthon" mit találtak ki. A Barátok közt pár perces, sokezer részes megoldása nem magyar találmány, hanem valami ausztrál sorozat az egész gyakorlatilag. Vagy új-zélandi. Vagy ilyesmi.
A sörreklámokban viszont nagyon igazad van.
Stella vagy Tuborg reklámok színvonala nemhogy a magyar sorozatok, de még a magyar "high-end" mûsorok színvonalára is köröket ver állóhelyzetbõl. Nem beszélve mondjuk a régi Johnny Walker advertekrõl.
Most még a Soproni is erõsen feljött erre a szintre, amikor láttam ezt a Soproni 1895-reklámot, én is azt hittem elõször, hogy valami új film, vagy legalábbis TVfilm.
Nemrégiben, kb. 2 hónapja voltam egy bizonyos event-en, ahol a Bacardi új reklámjait is volt szerencsénk megcsodálni. Nagyon jók lesznek. Megjegyzem, egy ilyen jóval többe kerül, mint akárhányszáz Barátok közt-epizód. Más kérdés, hogy a nemzetközi piacra szánják õket, nem egy 10 millás országba. Ez a globális reklámkampány, kérem szépen.
Én azt nem értem, hogy miért nem csinálnak nemzetközi piacra szánható sorozatot? Itt van mellettünk Osztrákia, nem messze Germánia, vagy a csehek, sõt, lefelé is lehet ezeket terjeszteni. Biztos vagyok benne, hogy egy vérbeli "közép-európai" sorozatnak hihetetlenül különbözne az atmoszférája a legtöbbször sémákra épülõ távol-nyugati marhaságoktól.