Na ma este kicsit sok ásványvizet iszogatva elõfizettem Area 51 membernek.
Hát amit a 18-as dev diary-ba írnak igen csak érdekes.
mégpedig: Loadsharing. Azaz lanba kötsz pl 4 gépet mind a 4-re felrakod a fighteropsot elindítod beloggolsz velük a saját accodra. Az egyes az idõjárásmotort fogja futtatni a 2-es gép a fizikai szimulációt a 3-as a megjelenítésért fog felelni a 4-es pedig megjeleníti a kép egy másik részletét.
Azaz nem csak ugy lehet dual vagy triple head monitormegosztást hazsnálni, hogy egy gépre vannak kötve, hanem a 3 monitor képét 3 gép adja LAN-ba kötve. (természetesen szinkronizálva) Végre látom értelmét a több core-os prociknak (ugyanis ezt is be lehet állítani nekik)
Találtam egy T38 talon engine soundot amin keresztül bemutatták, hogy a hajtómûzaj hogy fog változni a gáz függvényében (leírás alapján ez a zaj az engine által kreált tehát nem csak egy felvett wav-ot játszottak vissza néphülyítésként)
MÁsik a repterek 1/3-ának modellezésével kész vannak asrácok. a lentebbi képen látható reptér nem render hanem ingame kép:)
A repülõk most esnek át LOD-oláson. A fegyverek fizikáját most írják, a különbözõ rendszerek 2/3-ada kész van és most építik be a main engine-be a tesztek és a szimulációk végett.
Egyenlõre ennyi. Majd kérdezgetek úgyis az Area 51 forumban ott már szabadabban válaszolgatnak a dolgokra:)
Aki esetleg igényli a dev blogokat elküldhetem e-mailben. hamarosan jön az áprilisi is.