Ne haragudj de ez nem válasz arra, hogy ha egyszerûen lehúznak. Az 5 évesnél sem a reális avulás értékével számolnak. A reális, a kinti, vagy akár a hazai hasonló korú használt autó piaci ára volna, nem egy légbõlkapott milliós összeg... Ez, meg nem fizesse meg alapon történik, az EU-nak vannak szigorú szabályai, amit jelen esetben egyáltalán nem tartanak be, ez egyértelmû tény, ma is több eljárás folyik Magyarország ellen a túlzott és diszkriminatív regadó számítás miatt. Potugáliát egyszer 10 %-os eltérés miatt elmaraszták Nálunk sok eseben 80-90% az eltérés a reális értékektõl.
Ha egyszer elfogatduk hogy EU van, nincs vám, hagyjuk az országok közti szabad kereskedelmet, akkor ennek néhány, az itteni lobbik számára negatív részét is illene elfogadnunk, nem csak az EU-s pénzekért kuncsorognunk.
Valahogy nem szeretjük betartani az Eu-s szabályokat, de a támogatásokat meg elvárjuk. Na már most ezeket a szabályokat egyedül a hatalmon lévõk nem tartják be , a kisemberek nem igazán tudják megsérteni õket...
Miért is fizessen 3x annyit valaki, ha netán Németországban szeretné megvenni, a nem szétgányolt 5-10 éves autóját, miért kell neki az itthoni agyontúrt szemetet megvennie ? Persze vegyen új Suzukit 2-3 miilóért, akinek meg nem telik rá, járjon gyalog...
Javaslom nézd meg, mit kapsz 1 millióért odakinn, és mit itthon. Mindezt a regadónak köszönhetõen.
Tehát a 10 éves autó már roncs, de a 25 éves villamos, meg 40 éves vonat, és a 30 éves repülõ nem az... Szeretem az ilyen népbutító általánosításokat... :)
Nagyon jól látom hogy, mennyire kalkuláják bele az amortizációt, úgy hogy néhány egérkamiont kivéve eszébe ne jusson senkinek, semmilyen használt autót vásárolnia odakinn.