érdekes, annyian panaszkodtak, hogy nincs töltény, nincs szûrõ (ezzel monnyuk tényleg szûkmarkúan bánik a játék), de én soha nem voltam hiányában egyiknek sem. illetve elsõ végigjátszáskor volt egy rész, ahol nagyon ki volt számolva a szûrõ élettartama, és csak többszöri próbálkozásra, elég optimálisan játszva tudtam eljutni a célhoz, de megoldható volt, sõt, így kifejezetten beleélõs.
igaz nem elsõre, de az legnehezebb elõtti fokozaton én is végigtoltam.
a dead space-nél is, meg itt is, azért akárhogy is: igencsak hozzáad a feszültséghez az, hogy csak checkpointok vannak, és nem tudsz rányomni félpercenként a quicksave-re. szerintem a qiucksave vagy a sima save csak a sandbox jellegû játékokhoz alkalmas, egyébként meg - fõleg túlélõ horrorban - elvesz a feszültségbõl.