(HW Insider) Kevés a lõszer, tudjuk meg újra az Eurogamer által publikált METRO 2033 elõzetesbõl. Kilõhetjük a pályákon található fényforrásokat, míg a lámpánkat folyton töltenünk kell. Nyers orosz alámondásokat hallunk majd a végleges játék során, a párbeszédeket nem próbálta meg angolosítani a 4A Games vagy a THQ a hitelesség kedvéért. Ez a túlnehéz orosz szenvedõs verejtékszagú atmoszféra néhányunkat mellbevághat és eltaszíthat a játéktól.
NVIDIA PhysX támogatás vehet rá pár kártyatulajt a kipróbálásra talán. A fizikai motor ennek ellenére csak döglõdik jelenleg, csakúgy mint a trélerek által sugallt-jövendölt hangulat. Vacak a Ragdoll: rondán gyûrõdnek és esnek össze a lelõtt szörnyek. Pozitív vonása a játéknak, hogy a legújabb grafikai vívmányokkal jön, mint például a Hierarchical Per-pixel Occlusion Culling, amit fölösleges magyarázni, mert mindenki kívülrõl fújja mi az, még ha legmélyebb álmából keltik is fel...
Hardverbõl állítólag érdemesebb ezt végezni, bár a vélemények eltérnek és nem túl új megoldás egyébként sem.. Következõ jéghideg vízként frissítõ vonása a játéknak, hogy az AI botrányosan rossz jelenleg. A mutáns ellenfelek fejjel rohannak nekünk, mindenféle adaptív viselkedésmód vagy taktika nélkül. Ám ez jó hír is egyben, mert innen már csak fejlõdhet a METRO 2033.. 10 óra becsült játékidõ és multiplayer hiánya teszi fel a játékra a koronát.
info: Hardwired
Hát ezek elég baljós elõjelek.Lehet ez is olyan lesz mint a stalker a 7. patch után lesz már jó.