"Folytatódott azzal, hogy a megjelenés elhalasztását a Blu ray meghajtóra fogták, közben, mint kiderült még normális devkitek sem voltak akkoriban."
Neked ez jött le, nekem meg az, hogy semmi kedvük úgy leégni valami bugos "alfával", mint anno az MS. Már pedig a hibakeresés/javítás-->áttervezés nem 2 perc.
A teljesítmény egy viszonylag szûk réteget foglalkoztat csak... egy konzolt még mindig a JÁTÉKOK adnak el.
Kérdezz megy egy átlag vásárlót vagy akár PC-st, hogy melyik cég felhozatalából tud többet felsorolni...
"Az árkülönbség pedig jelentõs"
Írod, hogy 140 ezer alatt nehéz lesz hozzájutni a PS3-hoz. Te 30.000 Ft-ot hova tüntettél el? Ok... legyen mondjuk 15k-val drágább, mint az USA-ban akkor 125.000-be !kerülne!, de a Sony ígéretei szerint ennél olcsóbban kerül majd a piacra a Ps3.
"A vinyóval ellátott prémium X360 95eFt."
Ez is sok egy konzolért. És ahogy te is írtad ehhez még majd vehet a user HD DVD lejátszót. Gondolod ez olcsó lesz? Legyen mondjuk 30.000 Ft.
95.000 + 30.000 = szerinted még mindig olyan a nagy a árkülönbség a Box és a PS3 között?
Mégha a te 140 ezres áraddal számolok, akkor is csak azt látom, hogy a különbség elenyészõ!
"12 hónapos xbox exluzivitás a ProEvo Soccer 6 és a FIFA 07"
Ezek bár sikeres játékok, de messze kevesebb ember játszik velül mint pl. a Resident Evil 5-el vagy a Final Fantasy sokadik részével... a God of War 2-t , MGS-t már ne is említsem.
Nekem személy szerint elég ez a 4 cím, hogy PS3-ban gondolkodjak... és ezt még megfejelik azzal, hogy a PS3 egy tényleg multifunkcionális masina lesz Blu Ray lejátszóval.
Emlékszem, hogy mondta mindenki, hogy hosszú évek kellene ahhoz is, hogy az elsõ Dual Layer játék megjelenjen.
2003 március 27.-én pedig PC-re egy DL lemezen kijött a MGS 2.
A fejlesztõk kifogják használni a Blu Ray elõnyeit... nagyobb és jobb minõségû textúrák TÖBB NYITOTT TÉR, minõségibb és több video betét, jobb minõségû hangok. Szvsz nem kell sokat várnunk arra sem, hogy a DTS hangzás mindennapi dolog lesz konzolon.
Beszaggatás témája': Igen Ps2-n is már tapasztaltam ezt a jelenséget, de csak olyan játékoknál melyek már a végsõkig kitolják a masinák határait (Onimusha 4, GoW)
A Box határait az Obli feszegeti... kevésbé tudható be az optimalizálatlanságnak.