A kiegészítések meg nem használhatóak, mivel azok 128bites titkosítással készültek aminek kezeléséhez a hardver kulcs szükséges.(Ebbõl hiányzik az a plusz algoritmus amivel ez esetleg megoldható lenne)
Maga az engine direktbe nem használható az OFP-hez, kompatibilitási problémák miatt.
VBS1 alatt viszont OFP modokat (addonokat) egy a Resistance-hez hasonló rendszer felépítés után lehetne csak használni, mivel rengeteg minden hiányzik ami a resistance-ba bent van és szinten minden mod, addon, ebbõl táplálkozik.
talán legérdekesebb a Marker, Trigger létrehozása scriptbõl.
Multiban nincs fade! Viszont így a squad logo az ID egyezések miatt nem használható.
Annak ellenére hogy pár dolog csábító számomra, és ahhoz hogy ebbõl csináljak esetleg egy vbs1 enginel dübörgõ ofp-t, így az ArmA közeledtével(2145) nem sok értelmét látom.:)