Ezért írtam az ûrsiklós példát. Merthogy annak ugye szárnyai is vannak, ami nagyon sokat bonyolít a helyezeten, és nincsenek használható hajtómûvei, szóval nemnagyon lehet korrigálni. Számít hogy mennyire van bedöntve oldalra, föl, vagy le, milyen magasságon van, mekkora a sebessége, stb. Ehhez képest semmiség egy célkövetõ rakéta irányítása. És a valóságban is ismerek a célpont koordinátái, hiszen vakon nem lehet rávezetni, ezért van a rakétákon radar, hõérzékelõ. Ezzel érzékeli a távolságot, hozzá képest merre van, és hogy merre mozog. Egy szimulátorban sincs több paraméter. Ráadásul ezt a célkövetést már a vietnámi háborúban is megoldották, és hát az akkori viszonyoknál nem lehetett egy bonyolult elektronika amit belezsúfoltak :), azóta persze fejlõdtek az irányítórendszerek, de már jó ideje megállt ez a fejlõdés, mert a pontosságot már a rakéta manõverezõképessége, érzékelõ látószöge korlátolja, nem az irányítórendszer. Egy mozgó célpontra lõtt rakéta már egy 20 évvel ezelõtti rakétának se jelentett gondot. Egy célkövetõ rakéta kikerülése hirtelen manõverrel(vagy csalival) szokás, amikor már lehetõleg közel van a rakéta, mert ilyenkor kikerülhet a rakéta érzékelõinek a látószögébõl, és akkor annyi, vagy bennemarad a látószögében, de nem tudja követni a manõvert, és ezért kerül ki a látószögbõl. Ezeket meg akármilyen irányítórendszer sem küszöböli ki. Szóval egy rakéta irányítása nem igényel nagy számítási teljesítményt, szóval ez a ps2 rakétairányítós dolog csak marketingszöveg.