ez azért erôs sztem, de nyilván izlések és pofonok kérdése, nekem pl nagyon nem bejövôsek a doom3 engine köré épített játékok grafja (egyenesen forog a gyomrom tôlük, na viszont a QW-n azért dolgoztak eleget és meg is látszik), de megint sokan vannak akik meg istenítik azokat szóval szubjetktív. Máskülönben játékélményben nem is lehet összehasonlítani a 2 játékot mivel nem ugyanazt a célközönségetük meg azaz nem ugyanaz a kategória. A QW az tudtommal MMOFPS, óriás számú player nyomhatja egymás ellen különbözô class-okkal, taktikázva tervezgetve, óriási nyitott pályákon, repülôkkel, jármûvekkel sbt. Az UT2007 ben futurisztikus gladiátor harcot nyomnak le kissebb számú játékosok (max olyan 20-30 már bôven elegendô) különbözô power upokkal, relic-ekket, több funkciójú fegyverekekkel, arénákkal, tényleg MINDEN féle vad pálya-design-al, természetellenesen magas ugrásmagasságokkal és sebességgel, a "frag"-ekér vagy mondjuk a "flag"-ért. kb mint a q3arena-nál és a régebbi UT sorozatoknál is.
"Hüle" vagy, :D nincs semmi féle csúszás, október 2. a fix dátum (mindíg is az volt tudtommal) és egész betonnak tünik.