Szerintem ez azért nem olyan nagy hulyeség, ha hozzá érto emberek kezébe kerul és sikerul megoldani a technikai oldalát úgy, hogy ne zavarjon be ez a dolog kulonosebb képen a nethozzáférésemhez és a játék kozben se vegyem észre ennek hátrányát. Pl egy Coca-Colával kotott reklámszerzodés jóformán tobb pénzt hozhat egy átlagos játéknak mint maga az eladott példányszám. Az árakhoz visszatérve pedig ez a módszer csak akkor éri meg mindkét vállalatnak igazán, ha csokkentik a szoftver árát. Aki reklámozni szeretne, az azt szeretné hogy minnél tobb fogyasztó találkozzon a termékkel, ergo árat kell csokkenteni. A játékot fejleszto csapat is végulis megkapja azt az osszeget a reklámszerzodésekbol, ami az árcsokkenésbol származó veszteség lenne(ergo neki tok mindegy anyagilag, másrészt villoghat az eladási ranglisták elején).