A letöltéseket úgyis megoldják úgy, hogy magát a játék futását ne buherálja. A gond ott kezdõdik, ha a reklámfelületek túlontúl sterilek és nagyon elütnek a játéktértõl. Teszem azt milyen ortombán nézne ki, ha egy TPS-ben öldökölsz egy lerobbant, koszos gettóépületben, erre az egyik folyosón bevillan egy teljesen tiszta és rikító Pepsi vagy Coca automata. Vagy egy haramdik világháborús szétbombázott városban egy teljesen tiszta táblán ott molyog Kovács Lajos Cillit Bang-el a kezében. A reklámozó cég nem fogja hagyni hogy a fejlesztõk megfelelõen "elcsúfítsák" a reklámjaikat, hogy azok úgy illeszkedjenek bele a játéktérbe, hogy ne üssenek el látványosan a környezettõl.
Az már külön élmény lenne, ha egy olyan játékban, amiben teszem azt remekül lemodellezik a falra fröccsenõ vért, a reklámfelület nem piszkolódna, vagy nem hagyna rajta nyomot ha odasózok egy rakétavetõvel. Mert a reklámozók nem ezért fizetnek, hanem azért, hogy állandóan lássuk a hirdetõtáblákat.
Az se mindegy, hogy milyen reklámok hol fordulnak elõ. Pl a Splinter Cell Chaos Theory-ban iszonyatosan hülyén nézett ki, hogy amíg New York teljes áramszünetben tengõdött, az egyik ház tetjén fényes neonvilágítással ott virított az AXE reklám.
Az egyetlen dolog ami biztos, hogy az ilyen játékélményt romboló hirdetések nem fognak senkit (vagy röhejsen kevés embert) vásárlásra ösztönözni, inkább elveszik a kedvét az adott terméktõl, mert az belezavart a kikapcsolódásába. Majd ha beindult az üzlet, jönni fognak a közvéleménykutatások, hogy ki mennyire viseli el a reklámokat a játékokban és egyáltalán volt-e a vásárlóra ösztönzõ hatással. Ha ezek nem hoznak megfelelõ eredményt akkor rövid úton búcsút inthetünk a játékbeli reklámoknak.
Ha nem oldják meg úgy az egészet, hogy ne legyen zavaró, akkor halott ügy az egész. Ha viszont tökéletesen illeszkedik a játéktérbe és nem üt el a környezettõl, nem zavarja a játékot, akkor hajrá, semmi kifogásom. Remélhetõleg így majd a fejlesztõknek is csurran-cseppen egy kis extra a bevételbõl (bár erre minimális az esély).