anarchy online-nal én is sokáig játszottam, de nagyon meguntam, mert 200 felett kínszenvedés fejlõdni, cuccot szerezni, meg ha el is érem a 220-at, akkor is EGY, azaz egy endgame boss van, amit 18 óránként lehet raidelni. megölhetõ lenne kb 40 emberrel is, de mivel ez az egyetlen, ezért kb 150-200 emberes raidek mennek rá, tehát kihívás nulla.
a skillrendszere az még mindig az etalon számomra, nagyon jó lenne, ha a wow-ban is olyan lenne... bár akkor jóval kevesebben wowoznának, mert túl bonyolult lenne :D
nem tudom, hogy mennyire tesz antiszociálissá a wow vagy más mmorpg-k. amúgy mit értünk szocializálódásnak? szerintem azt, hogy az ember kapcsolatokat teremt, más emberekkel beszélget, satöbbi. ez megvan a wow-ban is, legalábbis én olyan klánban vagyok, ahol van teamspeak, beszélgetünk, és nem csak játékon belül. egy csomó barátot szereztem már wowon keresztül, akikbõl jópárral már irl is találkoztam 1-2 sörre :) nem érzem, hogy húdenagyon antiszociális lennék..