"Amúgy mék hülye mesélte neked, hogy szétmegy a derekad??? Meg hogy a földön kell ülni???"
Ecsém! Az a hülye én vagyok. Merthogy szétmegy. Tudod, nem mindenki szuperember, van, akinek bizony számít az ilyesmi. Az emelt padlós autók pont azért jók, mert nem kell a picsácskádat a földre tenni, hanem bizony úgy ülhetsz benne, mint egy rendes karosszékben. Kiszálláskor meg nem kell feltápászkodni, csak kilépni. Cserébe nagyobb a légellenállás.
Sokféle ember van, sokféle értékrenddel. Nekem huszonvalahanyadik szempont, hogy mennyire menõ a kocsi. Legyen kényelmes, jól pakolható, megbízható, jól fogyasszon, menjen is, jól parkolható, praktikus stb. Tegyük hozzá, hogy ha mindig mások levetett roncsaiban feszítesz, akkor sosem fogod érezni az új autó illatot. Pedig remek. :-P
A nagy autók szépek, de jellemzõen nem jobban pakolhatóak, ráadásul a belvárosban megállni velük egy gyengébb szerencse- és türelemjáték. A Fiesta közel sem ad akkora teret, mint a Fusion, szóval elõbb ülj bele, aztán beszélhetsz róla ekkora arccal.
Ha már kis hely: ülj be egy 7 millás Minibe, aztán mikor leszakad a pofád, hogy nem férsz el, akkor rájössz a lényegre. A Fusion csak egy 3 millás kocsi, de ahhoz képest nagyon jó kompromisszum.
SuperB-ben ültem. Tényleg sok hely van benne. Ha dugásra kellene kocsi, biztosan azt vennék, de közlekedni semmiképpen. ;-)